krataigos.gr

Τηλεφωνο παραγγελιων : 211 4060031
Το καλαθι σας ειναι αδειο.

posotita

Χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα προσθαφαίρεσης μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή ποσότητα σε γραμμάρια ή κιλά ανάλογα με το προϊόν (συσκευασμένο ή χύμα). Σε όλα τα προϊόντα μας αναγράφεται η ποσότητα συσκευασίας και η αντίστοιχη τιμή, καθώς και η τιμή κιλού η συσκευασίας στα τυποποιημένα. Π.χ για 300gr πατάμε 3 φορές έτσι ώστε να αναγράφεται το 3 και στο πλαίσιο. 

ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΨΗΜΕΝΑ

ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΨΗΜΕΝΑ ΜΕ ΑΛΑΤΙ 22,00€/ΚΙΛΟ
Τιμή:
Τιμή πώλησης: 2,20 €
Κατασκευαστής: ΚΡΑΤΑΙΓΟΣ
Περιγραφη

Περιέχουν πλήθος βιταμινών και ιχνοστοιχείων

Tα αμύγδαλα αποτελούν το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά είδος ξηρών καρπών.

Μια μερίδα (περίπου 20 αμύγδαλα, όσα δηλαδή χωράνε σε 2 χούφτες) είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου, καλή πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών, προσφέρουν κάλιο, φώσφορο, σίδηρο, μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και αποδίδουν χαμηλά επίπεδα κορεσμένων λιπαρών και καθόλου χοληστερόλη. Είναι επίσης πολύ καλή πηγή ασβεστίου: ένα φλιτζάνι αμύγδαλα μας δίνει τόσο ασβέστιο όσο και ένα μικρό κομμάτι φέτα!

Τι προσφέρουν οι βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία στα αμύγδαλα;

Βιταμίνη Ε: Έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση προστατεύοντας τον οργανισμό μας από πολλές εκφυλιστικές ασθένειες.

Μαγνήσιο και κάλιο: Συμβάλλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Η κατανάλωση μικρής ποσότητας ανάλατων ξηρών καρπών μπορεί να επιδράσει θετικά στην υπέρταση.

Πρωτεΐνη: Αποτελεί δομικό συστατικό των μυών, των τριχών και των νυχιών.

Φυτικές ίνες:
Είναι σημαντικές για τη ρύθμιση της απορρόφησης λιπιδίων και γλυκόζης στο αίμα, όπως επίσης και την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

Ασβέστιο και φώσφορος:
Συμβάλλουν στη δημιουργία υγιών και γερών οστών και στην πρόληψη της οστεοπόρωσης. Τα αμύγδαλα μπορούν να αποτελέσουν πηγή ασβεστίου σε περιόδους νηστείας όπου το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν καταναλώνονται.


Σίδηρος: Είναι αναγκαίος για την σύνθεση της αιμοσφαιρίνης (συστατικό των ερυθρών αιμοσφαιρίων). Τα αμύγδαλα περιέχουν σίδηρο με χαμηλή απορρόφηση.

Όμως ο συνδυασμός των αμυγδάλων με τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη C (πχ ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι) οδηγεί σε αύξηση της απορρόφησης ειδικά σε περιόδους νηστείας όπου τρόφιμα όπως το κρέας, το συκώτι (πλούσιες πηγές σιδήρου) δεν καταναλώνονται.

Μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα:
Είναι τα καλά λιπαρά που συμβάλλουν στη μείωση των λιπιδίων στο αίμα, αν αντικαταστήσουν τα κορεσμένα λιπαρά.


Αμύγδαλα: Τελικά μας παχαίνουν;

Σε μια μελέτη του πανεπιστημίου Queens ζητήθηκε από τα άτομα που συμμετείχαν να καταναλώνουν 60γρ αμύγδαλα καθημερινά, χωρίς να αλλάξουν τις υπόλοιπες διατροφικές τους συνήθειες. Αυτό που παρατηρήθηκε ήταν ότι οι συμμετέχοντες όχι μόνο δεν πήραν βάρος, αλλά μείωσαν τις ποσότητες από τις άλλες τροφές και αύξησαν την πρόσληψη τους σε μαγνήσιο και βιταμίνη E.

Tα αμύγδαλα με το συνδυασμό πρωτεΐνης και φυτικών ινών που περιέχουν, κράτησαν τα άτομα της μελέτης για μεγαλύτερο διάστημα χορτάτους από ό,τι πριν.

Συμπερασματικά η κατανάλωση μικρής ποσότητας ανάλατων αμυγδάλων (10-20) καθημερινά ως ενδιάμεσο σνακ ή θρυμματισμένα σε μία σαλάτα, ή ακόμα σαν πρωινό στο γιαούρτι και στα δημητριακά, αποτελούν ιδανική τροφή ρύθμισης βάρους αλλά και πρόληψης καρδιαγγειακών και άλλων εκφυλιστικών παθήσεων.

Βρίσκεστε εδώ: Κράταιγος Όλα τα προϊόντα μας Ξηροί καρποί ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΨΗΜΕΝΑ

Κράταιγος, Αγ. Σοφίας 56, Βύρωνας

  • 211 4060031
Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα newsletters μας